Słowiński Park Narodowy Wydma Łącka

Widok z latarni
I w drugą stronę
Wydma na Mierzei Sarbskiej
Widoku na morze i jezioro nie ma
Dojście do jeziora Sarbsko
Łeba to taki jeden duży lunapark
Port
Sea Park Sarbsk
W stronę Sasina
Z Biebrowa do Kopalina
Trasą rowerową R10 z Kopalino przez Osetnik a następnie mierzeją Sarbską do Łeby. W osetniku odbiliśmy na małą premię górską do latarni Stilo. Dalszy odcinek wzdłuż mierzei jechaliśmy starą trasą R10. Jeszcze dwa lata temu były tam oznaczenia R10 ale teraz prowadzone są z Osetnika na południe prze Ulinię i Sarbsk. Droga po mierzei raczej drogi rowerowej nie przypomina ale na zdecydowanej większości jest przejezdna. Co prawda jest dużo piasku i korzeni ale rower prowadzić trzeba tylko na krótkim dystansie. Kilka razy zbliżyliśmy się do jeziora Sarbsko które mieliśmy wtedy okazję obejrzeć z bliska. Po dotarciu do Łeby najpierw odwiedziliśmy port a następnie udaliśmy się do Rąbki gdzie zaczyna się szlak w kierunku Wydmy Łąckiej. Jest to główna atrakcja Słowińskiego Parku Narodowego więc cieszy się ogromnym powodzeniem. Ludzi było tam jak mrówek. Giewont w sierpniowy pogodny weekend to pikuś. Widoki jednak spośród tłumów bardzo ładne zarówno na morze jak i jezioro Łebsko przepiękne. Oczywiście część odwiedzających nie robi sobie nic z tego że są w parku narodowym i wchodzi za ogrodzenie wyznaczające teren dostępny mimo tablic informujących o ścisłej ochronie bijących po oczach. Wracaliśmy drugą stroną jeziora Sarbsko przez Nowęcin, Sarbsk i Sasino. W rejonie Sarbska odbiliśmy do parku rozrywki Sea Park. Nie wchodziliśmy jednak do środka z powodu braku czasu. Zwiedzanie trwa kilka godzin a cena biletu to 95 zł.

Mapa Kaszubskie Wybrzeże Bałtyku
Kaszubskie Wybrzeże Bałtyku - mapa turystyczna w aplikacji Traseo

Mapa turystyczna Kaszub obejmuje obszar od Łeby po Hel, zaznaczone tu zostały szlaki turystyczne, ścieżki dydaktyczne oraz lokalizacje atrakcji turystycznych, fortyfikacji nadmorskich i latarni morskich.

Mapa Pomorskie. Zamki i pałace
Pomorskie. Zamki i pałace - mapa turystyczna w aplikacji Traseo

Mapa województwa pomorskiego na której zaznaczono za pomocą ilustracji zamki, dwory i pałace w województwie pomorskim. Mapa zawiera aktualną sieć dróg. Łącznie uwzględniono 121 miejsc wartych odwiedzenia.

Mapa Województwo Pomorskie
Województwo Pomorskie - mapa turystyczna w aplikacji Traseo

Mapa całego  województwa pomorskiego  z aktualnym przebiegiem dróg. Opisano ich numerację i kilometraż, zaznaczono również stacje paliw. Miejsca ciekawe, warte odwiedzenia podkreślono kolorem żółtym. Mapa posiada opisaną siatkę geograficzną WGS 84...