PTTK Chatka Górzystów - Rozdroże pod Cichą Równią - Jakuszyce (stacja PKP)

Dodano 10 lutego 2013 przez plik GPX

IMGP8155
IMGP8173
IMGP8206
Trasę zaczęliśmy drugiego dnia trochę po 8. Początkowo planowaliśmy udać się żółtym od schroniska, a następnie przejść czerwonym (GSS) do Szklarskiej. Dwie rzeczy zmieniły plany: nie zauważyliśmy żółtego i za daleko poszliśmy niebieskim, oraz obawa przed ilością śniegu na dłuższej trasie niż wczorajsza.

Początkowo było źle, a po chwili gorzej. W lesie wzdłuż Jagnięcego Potoku idąc niebieskim szlakiem mieliśmy duże problemy. Na szczęście szlak doszedł do ratrakowanej trasy narciarstwa biegowego. Od tego momentu było już łatwiej, ale postanowiliśmy zostawić sobie większość izerskiego GSS na lato. Udaliśmy się do Jakuszyc, a następnie koleją do Szklarskiej Poręby.

Przez trudność przejścia niebieskiego szlaku ze schroniska Chatka Górzystów w pobliżu torfowiska, Jagnięcego Potoku, oceniam ten szlak podczas zimy jako trudny. Od momentu dołączenia do ratrakowanej trasy jest on łatwy.

Mapa Karkonosze
Karkonosze - mapa turystyczna w aplikacji Traseo

Mapa Karkonosze przedstawia najwyższe pasmo górskie Sudetów, znajdziemy na niej aktualny przebieg szlaków turystycznych wraz z orientaycjnym czasem przejścia, szczyty i atrakcje turystyczne. Mapę Karkonoszy zamykają czeskie Rokytnice nad Jizerou na...

Mapa Województwo Dolnośląskie - mapa atrakcji turystycznych
Województwo Dolnośląskie - mapa atrakcji turystycznych - mapa turystyczna w aplikacji Traseo

Wybrać około 100 atrakcji z tego regionu to niezwykle trudne zadanie. Miejsc szczególnych, wartych odwiedzenia jest tutaj znacznie więcej. Subiektywnego wyboru dokonał – opierając się na doświadczeniu jako pilota wycieczek, przewodnika...