Przełęcz Karkonoska

• Data: 8 czerwca 2012
  • Lokalizacja: Polska, dolnośląskie, Przesieka
Podgórki
Widok na Jelenią Górę i Kowary po 3 nad ranem? Bezcenne! :)
Przesieka
Wspinaczki początki i tak 5 km stromego i jeszcze bardziej stromego podjazdu :)
Przesieka
Jelenia Góra
Z powrotem trochę pobłądziliśmy, ale i jakoś wyjechaliśmy z tego miasta ;D
Myślibórz
Łapie nas deszcz, więc po przeczekaniu go na przystanku, wyruszamy drogą okrężną, by nabić statystyki (ach ci bikestatsiarze ;d) i ominąć polne, zabłocone po deszczu drogi.
Legnica
Tuż przed Legnicą kolejny deszcz przerywa nam jazdę. Wszyscy zmęczeni, ja głodny, ale docieramy do domów, by podzielić się wrażeniami ;D
Oto pierwsza tak szalona podróż. Nawet jadąc do Jeziora Pilchowickiego pokonałem krótszy dystans. Wycieczka wraz z Jarkiem i Bożeną. Jak myślicie, przy 15 godzinach podróży o której wyruszyliśmy? Tak, wymagało to pewnego planu. Była godzina 24, gdy wyruszyliśmy :)
Widoki genialne. Te nocne, jak i we dniu. Mgły oplatające zewsząd wszelką rzecz, przepiękna panorama na Jelenią Górę i Kowary nocą, poranek nad doliną, widok na Przełęcz Karkonoską, wszystko inne, co mijaliśmy! :)
Pogoda dopisała w nocy, żadne auto nie przeszkodziło nam. W dzień tez było świetnie, nawet wystarczył podkoszulek, tylko po południu rozpadało się, przez co musieliśmy się dwa razy kryć na przystankach.
Wspaniała trasa, serdecznie polecam :) Jarek mówi, że podjazd na Przełęcz Karkonoską jest najbardziej stromym z możliwych podjazdów w Polsce. Czyli Polska jest moja! ^^
Zdjęcia Jarka aparatem Bożeny: http://alouette.bikestats.pl/730162,Przelecz-Karkonoska.html

Mapa Dolina Bobru
Dolina Bobru - mapa turystyczna w aplikacji Traseo

Mapa Doliny Bobru zasięgiem obejmująca obszar od Jeleniej Góry do Bolesławca. Na mapie zaznaczono szlaki turystyczne piesze i rowerowe oraz ważniejsze atrakcje turystyczne.

Mapa Karkonosze
Karkonosze - mapa turystyczna w aplikacji Traseo

Mapa Karkonosze przedstawia najwyższe pasmo górskie Sudetów, znajdziemy na niej aktualny przebieg szlaków turystycznych wraz z orientaycjnym czasem przejścia, szczyty i atrakcje turystyczne. Mapę Karkonoszy zamykają czeskie Rokytnice nad Jizerou na...

Wasza ocena: 5.0 (2 głosy)