NAD SOLINĘ

SOLINA
SCIEŻKA ROWEROWA
Droga rowerowa
w nie których miejscach rower cza było prowadzić bo nie dało się wjechać ani zjechać
Na wycieczkę dookoła jeziora Myczkowce i nad Solinę wybraliśmy się w 5 osób 4 dorosłe i mała Lidzia która wygodnie siedziała w foteliku na moim rowerze. Początek trasy nie był z byt trudny aż do czasu podjazdu do Soliny ale jakoś dałem rade z Lidzią nawet dziewczyny zostały z tyłu ;-). Gdy dojechaliśmy do tamy nad Soliną trzeba było zejść z rowerów bo przejechać się nie dało tyle ludzi na tamie. Tam spędziliśmy może z 1,5 godz. wiadomo lody,jakiś soczek pomoczyć nogi w jeziorze i dalej w drogę.Jadąc z powrotem ale drugą stroną jeziora Myczkowce trasa stawała się coraz trudniejsza lub nie wygodna jak dla mnie z powodu bagażu ale dawaliśmy radę. Droga z asfaltowej zrobiła się polna gdzie było pełno dziur i strasznie rwało mi rowerem z powodu ciężaru z tyłu, a później wjechaliśmy do lasu gdzie wcale nie było łatwiej.Nie wiem kto wytyczył ten szlak rowerowy ale chyba nigdy tędy nie jechał doś że na trasie powalone drzewa gdzie trzeba było przenosić rowery to podjazdy tak strome że rowery trzeba było ciś bo innego wyjścia nie było tak samo było z zjazdami po prostu trasa extrim. Trasa trudna z powodu tego szlaku w lesie i temperatury wysokiej jaka nam towarzyszyła przez całą trasę.

Mapa Zielony Rower – Greenway Karpaty Wschodnie
Zielony Rower – Greenway Karpaty Wschodnie - mapa turystyczna w aplikacji Traseo

Międzynarodowy Szlak Dziedzictwa Przyrodniczo-Kulturowego „Zielony Rower” – Greenway Karpaty Wschodnie Mapa szlaku rowerowego uruchomionego w roku 2004 przez Grupą Partnerską „Zielone Bieszczady” - nieformalne trójsektorowe partnerstwo...

Mapa Bieszczady - mapa atrakcji turystycznych
Bieszczady - mapa atrakcji turystycznych - mapa turystyczna w aplikacji Traseo

Mapa Bieszczad zawiera całość tego rozległego masywu - od Komańczy na zachodzie po granicę z Ukrainą na wschodzie oraz od Birczy na północy po Przełęcz Użocką. Znaleźć na niej można wszystkie atrakcje turystyczne: przyrodnicze, historyczne czy...

Mapa Główny Szlak Beskidzki - Wołosate-Ustroń
Główny Szlak Beskidzki - Wołosate-Ustroń - mapa turystyczna w aplikacji Traseo

Mapa zawiera praktyczne informacje o Głównym Szlaku Beskidzkim (GSB) – najdłuższym szlaku górskim w Polsce, prowadzącym przez niemal wszystkie pasma beskidzkie (Bieszczady, Beskid Niski, Beskid Sądecki, Gorce, Beskid Żywiecki, Beskid Śląski). Przy...

Laba
21 maja 2015 Laba napisał:
Ścieżka rowerowa rodzinna a rowery trzeba było nosić tak jak młodszą część rodziny
Arturroo1983
31 lipca 2014 Arturroo1983 napisał:
ścieżki rowerowe to tam były dla hardkorowców heh