Improwizowana Rajza 2015/5/30 17:54

Potok Ligocki
Zalew Zielona
Drzewo Wolności
Super miejsce na mały postój
Mały leśny strumyk
Aleja Dębów
Tablica informacyjna o szlaku
Fara robiła wrażenie
Ścieżka w lesie
Ulewa czas na peleryny
Park Świerklaniec w deszczu
Kumpel i jego mega peleryna :):)
Pałac Myśliwski Donnensmacków
Przeprawa przez mostek
Dzisiaj zgadałem się kumplem Markiem, zapakowaliśmy się do samochodu z rowerami i pojechaliśmy pośmigać szlakami rowerowymi po okolicach Tarnowskich Gór.Trase zaczęliśmy przy Zalewie Świerklaniec. Pogoda byla bardzo słoneczna, w sam raz na rower. Pojechaliśmy wzdłuż zalewu i dotarlismy do szlaku rowerowego Leśna Rajza, który doprowadził nas nad Zalew Chechło . Dalej jechalismy żołtym szlakiem do Pasiek i zatopionej kopalni Bibiela, gdzie znaleźliśmy w lesie ruiny kopalnianych budynków . Po zjedzeniu pysznego obiadu (Batoników :-)) ruszyliśmy dalej szlakiem Leśna Rajza w kierunku Zalewu Zielona. Po drodze złapał nas deszcz, ale popadało tylko trochę. Przy Zalewie znajduje sie Dwór myśliwski Donnersmarcków. Jest on w złym stanie . Zrobiliśmy mały postój i ruszylismy w kierunku Kalet, po drodze pogubiliśmy trochę ścieżki w lesie i musieliśmy improwizowac. Jak juz wróciliśmy na wlasciwy szlak, jechaliśmy wzdłuż Szlaku rowerowego z Cisem Donnersmarcka, dalej szlakiem dojechaliśmy do Miasteczka Śląskiego, wtedy zaczela sie ulewa. Padalo niesamowicie, musieliśmy przyśpieszyć tempa i bardzo szybko dojechaliśmy do Zalewu Chechlo, dalej szlakiem Leśna Rajza do Parku Świerklaniec i wzdłuż zalewu wróciliśmy do samochodu. Zapakowaliśmy rowery na bagażnik. .Przemoczeni na maksa ale zadowoleni z przejażdżki wróciliśmy do domu

Mapa Jura Krakowsko-Częstochowska - część północna
Jura Krakowsko-Częstochowska - część północna - mapa turystyczna w aplikacji Traseo

Mapa przedstawia północną część jury Krakowsko-Częstochowskiej - obszar usiany skalnymi ostańcami z wąwozami i płaskowyżami. Są tu też zamki i pałace. Zasięg mapy wyznaczają: Częstochowa Koniecpol, Zawiercie, Miasteczko Śląskie. Gęsta sieć szlaków...

Mapa Okolice Częstochowy
Okolice Częstochowy - mapa turystyczna w aplikacji Traseo

Mapa Częstochowy i okolic obejmuje swym zasięgiem zachodnie okolice Częstochowy, a w nich Park Krajobrazowy Górnej Liswarty, powiat lubliniecki, zawiera sieć dróg z numeracją, granice gmin oraz bogatą treść turystyczną: szlaki piesze i rowerowe,...

Wasza ocena: 5.0 (2 głosy)

Marek79
1 czerwca 2015 Marek79 napisał:
Stary super Rajza nam wyszła długo będzię się ją pamiętać szczególnie ten deszcz. Dzięki za wspólną Rajzę ;-) Pozdro
kasiula83
1 czerwca 2015 kasiula83 napisał:
Bez przygód nie byłoby fajnych wspomnień :) Pozdro
pana79
1 czerwca 2015 pana79 napisał:
Fajna rajza wam wyszła, szkoda że nie mogłem z wami jechać obowiązki domowe ważniejsze ;-)