Atakujemy Czantorię!

Dalszy szlak w kierunku Wielkiej Czantorii
Pożegnanie z Poniwcem
Ruszamy dalej w kierunku Wielkiej Czantorii
Na szlaku na Wielką Czantorię leży jeszcze śnieg!
Chata na Czantorii
Wieża widokowa
Niebieski szlak...
Niestety niebieski szlak w wielu miejscach wygląda właśnie w ten sposób...
Niebieski szlak - jesień czy wiosna?
Niebieski szlak odsłania iście jesienny krajobraz, brak tu jakichkolwiek oznak budzenia się natury do życia (w przeciwieństwie do szlaku żółtego)
Wiślańska Trasa Rowerowa
Wisła
W pierwszy weekend kwietnia pogoda sprawiła wszystkim bardzo miłą niespodziankę i zafundowała w prawie całej Polsce temperatury rzędu 20 stopni celcjusza oraz prawie bezchmurne niebo. Nie ma więc na co czekać-trzeba wyruszyć w góry! Naszą wyprawę rozpoczęliśmy z centrum Ustronia i podążaliśmy znakami żółtego szlaku w kierunku szczytu Małej Czantorii. Podejście nie stanowiło zbytniego problemu, tym bardziej że sił dodawała nam budząca się do życia przyroda. Po dotarciu na szczyt ruszyliśmy szlakiem czarnym aby ostatecznie zdobyć Wielką Czantorię. Trzeba przyznać, że ruch turystyczny zarówno w "Chacie na Wielkiej Czantorii" jak i przy wieży widokowej był imponujący. W drogę powrotną udaliśmy się szlakiem niebieskim w kierunku Ustronia. Niestety zejście w dół szlakiem niebieskim było strasznie nudne oraz monotonne, zaś aura na nim była bardzo posępna-idąc nim miało się wrażenie jakby była jeszcze późna jesień, nie widać było jakichkolwiek oznak budzącej się do życia przyrody (czego nie można powiedzieć o szlaku żółtym). Ścieżka cały czas prowadziła przez las bez możliwości podziwiania widoków, poza tym leżało na niej mnóstwo powalonych drzew, które utrudniają przejście. . Należy nadmienić, że w wielu miejscach szlaku niebieskiego w dalszym ciągu leżał śnieg!

Mapa Wisła
Wisła - mapa turystyczna w aplikacji Traseo

Mapa przedstawia okolice ciekawej miejscowości turystycznej, położonej w Beskidzie Śląskim. Zasięg mapy wyznaczają: Ustroń na północy, Wielka Czantoria na zachodzie, Istebna na południu i Barania Góra na wschodzie. Okolice Wisły słyną z licznych...

Mapa Główny Szlak Beskidzki - Wołosate-Ustroń
Główny Szlak Beskidzki - Wołosate-Ustroń - mapa turystyczna w aplikacji Traseo

Mapa zawiera praktyczne informacje o Głównym Szlaku Beskidzkim (GSB) – najdłuższym szlaku górskim w Polsce, prowadzącym przez niemal wszystkie pasma beskidzkie (Bieszczady, Beskid Niski, Beskid Sądecki, Gorce, Beskid Żywiecki, Beskid Śląski). Przy...

Mapa Beskid Śląski - dla wymagających
Beskid Śląski - dla wymagających - mapa turystyczna w aplikacji Traseo

Mapa obejmuje obszar bardzo popularnego i często odwiedzanego zakątka Beskidów, jakim jest Beskid Śląski. Zasięg Beskidu Śląskiego mapy wyznacza tereny od Skoczowa i Bielska-Białej na północy po Jaworzynkę i Zwardoń na południu oraz Węgierską Górę...