Z kumplem do Gliwic

zamek
w Chudowie i knajpka u Tekli
pole w mgle
tak wyglądała droga powrotna z Gliwic
Kościółek
Drewniany kościółek w Paniowach
Atrakcja
bramka
bramka która prowadzi z pola lub na pole
można i tak
my na rowerach a inni na saniach podjeżdzali pod zamek w Chydowie
zamek Piastowski
w Gliwicach
Dzisiejszy dzień zapowiadał się super pogoda wręcz zachęcała do jazdy na rowerze.Na dworze temperatura trochę na plusie i prószył lekko śnieg,więc długo się nie zastanawiając ugadałem się z kolegą Piotrkiem który mieszka w Mikołowie że spotkamy się w Chudowie przy zamku i dalej pojedziemy razem.Ale zanim dojechałem na ten zamek po drodze napotkały mnie nie małe przeszkody zaczynając od błota pośniegowego na drodze w Siemianowicach po padający deszcz w Chorzowie i w Świętochłowicach który chlapał mi po okularach które niestety muszę nosić choć miejscami ściągałem bo nic nie widziałem no i auta które czasami chlapały.Oczywiście tam gdzie szło to starałem skracać drogę bezdrożami między Kochłowicami a Chalembą przez las ale także zależało mi na czasie więc jak wjechałem w teren automatycznie tempo spadało.A więc gdy już dojechałem do tego Chudowa na zamek miejsca spotkania z kumplem a trochę mi zeszło chyba 1godz 20 min.byłem już tak mokry że stwierdziliśmy ze musimy trochę się ogrzać w knajpce U TEKLI pod zamkiem. Urocze miejsce i obsługa , knajpka z kominkiem który bardzo się przydał aby się osuszyć.No i tak zrobiliśmy rozsiedliśmy się koło kominka zamawiając jeszcze sobie po piwku i tak my siedzieli i rozprawiali jak mijała droga itp.a buty i skarpetki suszyły się przy kominku.Po ogrzaniu się ruszyliśmy w dalszą drogę w stronę Gliwic choć nie bardzo nam się chciało wychodzić z ciepłej karczmy.Z Chudowa droga biegła w stronę Przyszowic która była mniej ruchliwsza choć też mokra więc cza było uważać by znów nie przemoknąć.Dalej doga biegła obok lotniska w Gliwicach w stronę centrum ku zamku Piastowskiego.Stamtąd już krok i jesteśmy na rynku tam zrobiliśmy parę fotek i czekała nas powrotna przeprawa przez centrum Gliwic i tą samą drogą do Chudowa gdzie była nasza baza postojowa tam znów suszenie przy kominku ;-) PIWKO i dalej w drogę ale tym razem nie w stronę Siemianowic tylko do Mikołowa domu kumpla bo tam miała podjechać moja żona na klachy do koleżanki Kasi żony Piotrka.Droga przebiegała z Chudowa przez Paniowy dalej do Śmiłowic a było już coraz ciemniej i robiła się mgła a temperatura zaczynała spadać bo było to słychać pod oponami jak chrupało i robiło się coraz bardziej ślisko.A dalsza droga stawała się coraz trudniejsza przez dolinę Jamny przez las i Kamionkę też przez las pod górę.Do domu kumpla zajechaliśmy to było już ciemno i zimno a my znów przemoczeni.Jak na taką drogę i pogodę przygoda się udała.Trasa dosyć trudna a pokonany dystans to 73 km.

Mapa Tychy, Pszczyna i okolice
Tychy, Pszczyna i okolice - mapa turystyczna w aplikacji Traseo

Mapa Pszczyny, Tych i okolic ograniczony jest przez Oświęcim na wschodzie i Żory na zachodzie, południowa część mapy to Jezioro Goczałkowickie. Na mapie zaznaczono informacje przydatne turyście i podano przebiegi szlaków pieszych i rowerowych....

Wasza ocena: 5.0 (3 głosy)

Marek79
2 lutego 2016 Marek79 napisał:
już czekom kiedy zaś razym przejadymy sie na kole ;-)
Arturroo1983
2 lutego 2016 Arturroo1983 napisał:
Super trasa z przygodami opis robi wrażenie heh pozdrowionka :-).Ja juz powoli wracam do zdrowia i juz mnie ciągnie na rower fest
Marek79
27 stycznia 2016 Marek79 napisał:
Tak ten kominek to na długo bedziemy dobrze wspominać szczegolnie wtedy gdy znów odwiedzimy to miejsce i spojrzymy na ten kominek
pana79
27 stycznia 2016 pana79 napisał:
No Mario super traska nam wyszła no i ten kominek to chyba najbardziej zapadnie mi w pamięci ;)
lukas
27 stycznia 2016 lukas napisał:
faktycznie pogoda nie najlepsza, dlatego ten kominek taki zacny ;)