Sugerowana, aktualna (23.12.2022 r.) propozycja przejazdu po całej trasie VeloDunajec pod rowery szosowe. Asfalt jest tu w 99%, jedyny odcinek szutrowy przy moście w Zgłobicach, gdzie jakoś na most trzeba najechać.
Ślad prowadzi po wszystkich już asfaltowych/gotowych fragmentach i która objeżdża po lokalnych drogach (miejscami z dużym ruchem/przewyższeniami) te odcinki, które się jeszcze budują lub są dopiero w koncepcji/planach.
Uwaga! Jest spora modyfikacja trasy na jej starcie, bo z Zakopanego do Nowego Targu prowadzi przez Gubałówkę i potem przez odnogi oraz trasę główną Szlaku Rowerowego Wokół Tatr. Jako, że to propozycja "pod szosówki", to ekstra podjazdy nie będą nikomu straszne :-)
Co ten ślad pomija z gotowych odcinków VeloDunajec?
1. Zakopane - Ludźmierz (21 km), czyli zwykłe drogi równoległe do "Zakopianki"
2. Parę drobnych fragmentów między Sromowcami Wyżnymi a Niżnymi
3. Słowacką część Drogi Pienińskiej przez Przełom Dunajca (10 km)
4. Parę kilometrów wałów między Filipowicami a Zakliczynem (omija dzięki temu jeszcze nie gotowe przejazd przez bród potoku Rudzianka)
Na reszcie jest praktycznie zbieżny z proponowanym objazdem dla rowerów turystycznych https://narowery.visitmalopolska.pl/velodunajec
Skomentuj