Dodano 19 sierpnia 2012 przez rysowanie

Śnieżnik
wzdłuż potoku Bogoryja (Bogoria)
Wyruszyliśmy z Międzygórza z pod wodospadu Wilczek poszliśmy zielonym szlakiem ulicą Sanatoryjną. Zachwycając się piękną okolicą, czystością tam panującą i pięknymi domami przestaliśmy kontrolować zielony szlak i poszliśmy zupełnie gdzieś indziej :-). Po jakimś czasie już w lesie stwierdziliśmy, że gdzieś umknęła nam zielona trasa, dogłębnie oglądając mapę stwierdziliśmy, że jesteśmy nad nią i idziemy wzdłuż potoku Bogoryja (Bogoria). Widać było, że druszka jest nie uczęszczana ale widoki były przepiękne. Doszliśmy w końcu do utwardzonej drogi, skręciliśmy w prawo w dół i doszliśmy w końcu do zielonej trasy ale dopiero po około 1,5km stwierdziliśmy, że na niej jesteśmy więc ruszyliśmy z powrotem do góry. Już bez żadnych przygód wędrowaliśmy sobie trasą zieloną do Przełęczy Śnieżnickiej z której po jakiejś chwili dotarliśmy do Schroniska PTTK na Śnieżniku. Po małej konsumpcji w schronisku wyruszyliśmy dalej w górę na Śnieżnik. Na wzgórzu odpoczynek foty okolicy i po krótkiej przerwie powrót do auta. Śnieżnik, Schronisko, Przełęcz Śnieżnicka później niebieskim szlakiem do Międzygórza pod wodospad. Trasa nam zajęła około 7 godzin z przerwami a dystans około 32 km w endomondo.