Przemasy na butach -Jaworki - Homole - Wysoka - Palenica - Szczawnica

Wejście do wąwozu Homole
W wąwozie..
Kolejny mostek ...
Skałki na łączce w górnej części Homoli
Łączka w górnej części Homoli
Wysoka
Polana pod Wysoką - tu już jesteśmy na ostrzejszym podejściu... ale i tak najgorsze przed nami...
Już jesteśmy prawie na Wysokiej...
Widok z Wysokiej
Szczawnica
Po zejściu z Palenicy - nad Grajcarkiem
W końcu na szczycie !
W piękny długi majowy weekend wybraliśmy się w Pieniny. Postanowiliśmy przejść z Jaworek - do których dostaliśmy się ze Szczawnicy busem - po przez wąwóz Homole na Wysoką. I tu podejście jest początkowo łatwe i przyjemne - Homole i potem kawałek trasy aż do Polany pod Wysoką. Samo późniejsze podejście pod Wysoką to już trochę cięższa sprawa - można się sromo zasapać.... Po zdobyciu Wysokiej skierowaliśmy się szczytami w stronę Szczawnicy, aż doszliśmy do Palenicy - ten odcinek znów był łatwy i przyjemny :). Z Palenicy zeszliśmy szlakiem do centrum miasta - a właściwie nad Grajcarek gdzie odbywał się festyn - więc tu także zabawiliśmy chwilę....

Mapa Beskid Sądecki
Beskid Sądecki - mapa turystyczna w aplikacji Traseo

Mapa offline wydawnictwa Compass, którą można otworzyć na telefonie w naszej aplikacji Traseo, obejmuje cały obszar Beskidu Sądeckiego, od doliny Dunajca na zachodzie i północnym zachodzie, po Krynicę, Tylicz i Muszynkę na południowym wschodzie....

Mapa Główny Szlak Beskidzki - Wołosate-Ustroń
Główny Szlak Beskidzki - Wołosate-Ustroń - mapa turystyczna w aplikacji Traseo

Mapa zawiera praktyczne informacje o Głównym Szlaku Beskidzkim (GSB) – najdłuższym szlaku górskim w Polsce, prowadzącym przez niemal wszystkie pasma beskidzkie (Bieszczady, Beskid Niski, Beskid Sądecki, Gorce, Beskid Żywiecki, Beskid Śląski). Przy...