Pętla z Łodzi przez Palestynę, Szczecin, Syberię i Moskwę

Szczecin
Moskwa
Syberia
Trasa przejechana na oponach MICHELIN Protek BR 700x35C.

Opis, który miałem w mapowniku i dzięki czemu nie korzystałem z mapy w telefonie:

Włókniarzy w górę skręt w prawo w Pojezierską  prosto Julianowską  dalej całą Warszawską aż do skrętu w lewo w Wycieczkową  do końca i na Okólnej w lewo, później zaraz za klasztorem w prawo, objechać wzdłuż murów (skręcić jeszcze raz w prawo), wzdłuż ogródków działkowych  przeciąć DK71 i wjechać na ulicę Rzemieślniczą, miejscowość Skotniki  do końca, łuk w prawo w Serwituty i dalej prosto  na skrzyżowaniu przed/w Józefowie w lewo w Strykowską  cały czas prosto  za torami w prawo w Aleję Bukową  na skrzyżowaniu zjechać prosto z głównej na Podole, dojechać do końca wsi, za torami w lewo, przejechać pod autostradą  wjechać na główną w prawo i cały czas wzdłuż torów, aż do skrzyżowania w Swędowie  w prawo w Główną, do końca i w lewo w Strykowską  cały czas prosto główną, przez Smolice, aż do trasy nr 14 w Sujkach  skręcić w lewo na Stryków  minąć zbiornik wodny (po prawej), kościół (po lewej) i później po skosie w prawo w Brzezińską  cały czas prosto, przejechać przez rondo i nad autostradą  aż do skrętu w lewo po skosie na Nowostawy Górne  przez wieś cały czas prosto, łuk w lewo i dopiero później w prawo na Nowostawy Dolne (uwaga, wcześniej, przed łukiem też jest skręt, który prowadzi nad autostradą, nie pomylić)  w Nowostawach Dolnych w lewo  cały czas prosto przez Szczecin i Dmosin Pierwszy, aż do Dmosina  na skrzyżowaniu w prawo  cały czas prosto, pod autostradą, przez Nagawki, Koziołki aż do Kołacina  na skrzyżowaniu w prawo, tak żeby nie jechać drogą 704  po minięciu stawu (po prawej) skręcić po skosie w lewo i cały czas trzymać się asfaltu  najpierw łuk w prawo, po chwili w lewo i później prosta do wsi Bielanki  tam w lewo asfaltem do wsi Żabieniec, tam w lewo i chwilę później w prawo na Syberię  w Syberii w prawo i cały czas główną, łuk w lewo i za chwilę ostro w prawo  cały czas prosto, za rzeką Mrożyca po łuku w lewo  dojechać do skrzyżowania z drogą nr 708 i prosto na Grzmiącą  przejechać całą wieś i kawałek za wsią na skrzyżowaniu w prawo  we wsi Buczek w lewo na Jaroszki  cały czas główną aż do Moskwy  na głównym skrzyżowaniu w prawo przed terenem rekreacyjnym  po chwili w lewo na szuter  w Plichtowie ojechać do głównej i w lewo na ścieżkę rowerową pod górę  skręcić w prawo na Janów/Grabinę/Kalonkę  cały czas prosto, na końcu drogi główną w lewo na Wódkę (:DDD)  po ostrym zjeździe na skrzyżowaniu w lewo mocny skos w tył w ulicę Pszeniczną  cały czas prosto aż do Marmurowej  skręcić w prawo  minąć Kubis premium (po lewej) i po chwili skręcić w prawo w Budy  na rondzie w lewo w Zjazdową i po chwili w prawo w Beskidzką  jechać prawie do końca i skręcić w lewo w Spiska  na Wojska Polskiego w prawo do skrzyżowania z 14  skręcić w lewo i prawą stroną 14 aż do pomorskiej  skręcić w Pomorską i dojechać do placu Wolności  Piotrkowską do Struga i w prawo..

Kilka miejsc problematycznych dla typowej szosówki ze względu na szutrowe nawierzchnie. Wystarczająco podjazdów, aby się zmęczyć, na bieżąco można sobie ich jeszcze dołożyć.
Trasa praktycznie omija główne drogi (kilka minut przed i za Strykowem, razem około 2,5km, w większości przez teren zabudowany, więc jest ok.
Odpoczynek w Strykowie przy zbiorniku i w Moskwie na skrzyżowaniu na placu rekreacyjnym.

Zdjęcia rzepaku i Moskwy z wcześniejszych wycieczek tą trasą.

Mapa Województwo Łódzkie
Województwo Łódzkie - mapa turystyczna w aplikacji Traseo

Mapa województwa łódzkiego, na której zaznaczono miejscowości, drogi, tereny leśne, parki krajobrazowe, zabytki, kościoły, zabytki, ośrodki aktywności konnej i wodnej oraz główne szlaki rowerowe. Kolorem żółtym wyróżniono miejsca i miejscowości...

Mapa Park Krajobrazowy Wzniesień Łódzkich
Park Krajobrazowy Wzniesień Łódzkich - mapa turystyczna w aplikacji Traseo

Mapa przedstawia najbardziej interesującą pod względem rzeźby terenu północno-zachodnią część strefy krawędziowej Wzniesień Łódzkich. Park Krajobrazowy Wzniesień Łódzkich położony jest na północny-wschód od Łodzi, pomiędzy Łodzią, Brzezinami i...