Łochowo- Kruszyn Krajeński-Prądki-Władysławowo-Kornelin-Annowo-Rynarzewo-Zamosc-Łochowo

Dodano 18 lipca 2021 przez aplikację Android

220213

• Data: 18 lipca 2021
Sluza na Kanale Noteckim
Dębinek-śluza
20210718_162211
Jezioro Bagno- widok od Kornelina
Kapielisko w Annowie
Startujemy ze ścieżki rowerowej w Łochowie, przy Vitroflorze. Jedziemy przez kładkę na Kanale w kierunku Lipnik. Na skrzyżowaniu przy karczmie Biskupinek wjeżdżamy na wiadukt i jedziemy w prawo asfaltem az do tablicy Kruszyn Krajenski/Ciele. Za znakiem skręcamy w prawo, w polna drogę. Na pierwszym rozwidleniu skręcamy w lewo. Na drugim rozwidleniu skręt w prawo- droga robi się lekko wyboista. Dojeżdżamy nią do Prądków- uroczy widok roztacza się tu na Kanał Notecki. Za Kanalem skręcamy w prawo i piaszczysta drogą docieramy do Władysławowa. Wyjeżdżamy na asfalt przy Zakladach Mięsnych "Zawistowski". Skrecamy w prawo i podążamy do drogowskazu "Droga krzyzowa przy jeziorze Bagno"- zjazd w lewo z asfaltu. Drogą piaszczystą docieramy do jeziora. My objechalismy je najpierw w połowie. Wróciliśmy do drogi aafaltowej i po skręcie w lewo ruszyliśmy w kierunku Rynarzewa. Tam jechalismy chodnikiem wzdluż DK az do Zamoscia, gdzie zjechaliśmy w drogę szutrową do Łochowa- zgodnie z drogowskazem. Trasa średnia pod względem trudności. Bardziej doskwierał upał niż warunki jazdy:)