Kożuchów-Broniszów-Przylaski (pętla)

Dodano 16 czerwca 2015 przez plik GPX

• Lokalizacja: Kożuchów
Bronisława 1
Dawny przebieg kolejki wąskotorowej Szprotawa-Zielona Góra.
Broniszów-Wojsławice
Droga szutrowa
Wieża
Wieża kościoła ewangelickiego; pozostałość po neoromańskim kościele ewangelickim z roku 1863.
Wieża kościelna w Broniszowie
Pałac
Pałac z XVI-XIX wieku…
Pałac w Broniszowie
Przylaski
Bocian
Kożuchów-M.Dolny
Maszt GSM
Wiekszość trasy przebiega drogami polnymi, lesno-szutrowymi co jest walorem tej trasy.
Z Kożuchowa udajemy się w kierunku Mirocina Dolnego, korzystając z dróg leśnych i polnych w okolicach toru motocrosowego.
W M.Dolny przejeżdżamy skrzyżowanie, udając się w kierunku Radwanowa.
Po przejechaniu kilkuset metrów skręcamy w lewo w drogę leśną, która może nam sprawić niemało kłopotów, zwłaszcza po opadach deszczu.
Leśną drogą docieramy do wsi Broniszów, gdzie po prawej stronie możemy zobaczyć wieże kościoła ewangelickiego, pozostałości po neoromańskim kościele ewangelickim z roku 1863. Jadąc prosto, docieramy do drogi asfaltowej, na której skręcamy w lewo. Po prawej stronie znajduje się kościół, po lewej pałac z XVI-XIX wieku…
Po przejechaniu kilkuset metrów skręcamy w prawo, gdzie znajduje się droga pożarowa szutrowa nr.35. Po prawej stronie znajduje się parking i miejsce na piknik - warto skorzystać.
Drogą szutrową dojeżdżamy do wsi Wojsławice gdzie skręcamy w lewo
na Przylaski. Przed nami dłuższy odcinek drogi asfaltowej .Dojeżdżając do Wichowa, na wysokości Wolnostojącej Dzwonnicy skręcamy w lewo w kierunku Mirocina Górnego.
Dojeżdżamy do drogi szutrowej, która doprowadzi nas do Bulina. Za wsią Bulin w lewo przy Czarcim Kamieniu drogami leśnymi jedziemy do drogi asfaltowej w kierunku Kożuchowa.

Mapa Województwo Dolnośląskie - mapa atrakcji turystycznych
Województwo Dolnośląskie - mapa atrakcji turystycznych - mapa turystyczna w aplikacji Traseo

Wybrać około 100 atrakcji z tego regionu to niezwykle trudne zadanie. Miejsc szczególnych, wartych odwiedzenia jest tutaj znacznie więcej. Subiektywnego wyboru dokonał – opierając się na doświadczeniu jako pilota wycieczek, przewodnika...

Mapa Ziemia Lubuska
Ziemia Lubuska - mapa turystyczna w aplikacji Traseo

Mapa krajoznawcza województwa lubuskiego z wyszczególnionymi atrakcjami turystycznymi. Na mapie umieszczono grafiki atrakcji turystycznych.

Mapa Pojezierze Sławskie
Pojezierze Sławskie - mapa turystyczna w aplikacji Traseo

Turystyczna mapa Pojezierza Sławskiego z aktualnymi szlakami pieszymi, rowerowymi i kajakowymi. Obszar mapy zawiera się pomiędzy Zieloną Górą a Lesznem obejmując obszar m.in. Przemęckiego Parku Krajobrazowego.