Jesienne Bieszczady Dzień 6 Ustrzyki Górne - Wołosate.

Dodano 19 października 2021 przez plik GPX

Przełęcz Bukowska
A tam to już Ukraina
Cywilizacja :)
Ostatni dzień bieszczadzkiego łażenia. Ruszamy szlakiem czerwonym w kierunku Tarnicy. Pogoda jeszcze dobra ale już się zmienia, szlak początkowo idzie asfaltem i ścieżką dydaktyczną pomału pnąc się w górę. Ostrzejsze podejście to dopiero na połoninie pod Szeroki Wierch. Dalej już spokojniej do siodła pod Tarnicą. Szybkie wejście na szczyt i powrót do siodła. Ruszamy dalej szlakiem czerwonym schodzimy do przełęczy Goprowców i pomału wspinamy się trawersem na Kopę Bukowską. Potem mamy strome podejście na Halicz z którego schodzimy do Rozsypańca i przełęczy Bukowskiej. Dalej schodzimy łagodnie drogą szutrową i asfaltem dochodzimy do Wołosatego gdzie kończymy całą wyprawę.

Mapa Zielony Rower – Greenway Karpaty Wschodnie
Zielony Rower – Greenway Karpaty Wschodnie - mapa turystyczna w aplikacji Traseo

Międzynarodowy Szlak Dziedzictwa Przyrodniczo-Kulturowego „Zielony Rower” – Greenway Karpaty Wschodnie Mapa szlaku rowerowego uruchomionego w roku 2004 przez Grupą Partnerską „Zielone Bieszczady” - nieformalne trójsektorowe partnerstwo...

Mapa Bieszczadzkie pogranicze polsko-słowacko-ukraińskie
Bieszczadzkie pogranicze polsko-słowacko-ukraińskie - mapa turystyczna w aplikacji Traseo

Obszar mapy Bieszczadzkie Pogranicze od północy wyznaczają Komańcza i Zatwarnica, od zachodu - słowackie Medzilaborce, od wschodu- Przełęcz Użocka („worek bieszczadzki”), od południa Snina i słowacko-ukraińskie przejście graniczne Ubla.  Na mapie...

Mapa Główny Szlak Beskidzki - Wołosate-Ustroń
Główny Szlak Beskidzki - Wołosate-Ustroń - mapa turystyczna w aplikacji Traseo

Mapa zawiera praktyczne informacje o Głównym Szlaku Beskidzkim (GSB) – najdłuższym szlaku górskim w Polsce, prowadzącym przez niemal wszystkie pasma beskidzkie (Bieszczady, Beskid Niski, Beskid Sądecki, Gorce, Beskid Żywiecki, Beskid Śląski). Przy...