Grodno - Zambrów dzień 3

• Data: 28 maja 2017
  • Lokalizacja: Grodno, Sokółka, Bohoniki, Krynki, Knyszyn, Tykocin
DSC_0609~2
Ależ nas wywiało na wschod!!!!! :)
DSC_0610~2
DSC_0621~2
Miasto królewskie Knyszyn. Szlak Królowej Bony, miejsce spoczynku serca króla Zygmunta Augusta
DSC_0620~2
kapliczki słupkowe. Rzadko widywane w mojej okolicy
DSC_0607~2
droga z Grodna może wyglądać na "drogę śmierci" a w rzeczywistości bardzo spokojna i bezpieczna.
DSC_0608~2
O ile po białoruskiej stronie nikt na nas nie trąbił to już kilka km wystarczyło, żeby przypomniano nam, że jesteśmy intruzami na drodze :(
DSC04567~2~2
Sesja pod czołgiem, w głębi hala sportowa.
DSC_0601~2
zbiórka i w drogę.
DSC_0603~2
żegnamy piękne Grodno
DSC04565~2~2
DSC04568~2~2
nasze energetyki :)
DSC_0606~2
droga z Grodna w większości nie posiada marginesu, ale naprawdę jest bezpieczna.
Tykocin
juz mam trosze dość tego wiatru. Padłem pod ścianą sklepu
Powrót do domu zawsze bywa łatwiejszy :), bo to każdy kilometr zbliża do końca podróży. Rano, po śniadaniu wyruszyliśmy spod naszego hotelu w podróż powrotną. Krótka sesja fotograficzna pod czołgiem a później przed "powitajką" Grodna. Droga do przejścia granicznego Bruzhi - Kuźnica prosta i z umiarkowanym ruchem. Przed samym dojazdem trafiliśmy na asfalt usiany drobnym grysem. Mieliśmy dusze na ramieniu z obawy o nasze opony i dętki. Obyło się bez awarii i tak szczęśliwie dotarliśmy na przejście. Tym razem odprawa poszła błyskawicznie i po poł godzinie byliśmy już pod sklepem w Kuźnicy. Tu krótki popas, informacja do rodzin, że już jesteśmy w Polsce i przed siebie!!!. Niestety wiatr nie ułatwiał nam jazdy. Nie dość, że utrudniał to jeszcze wysuszał. Co kilkadziesiąt kilometrów trzeba było uzupełniać płyny. W Bohonikach pożegnaliśmy ekipę z Mazowiecka i pomknęliśmy przez Sokółkę i Sokolany w kierunku Krynek. Na obiad zatrzymaliśmy się w królewskim mieście Knyszyn a później w Tykocinie. Tam już pod ściana dosłownie padliśmy...przynajmniej ja padłem. Miałem dość już tego wiatru a tu jeszcze 50km przed nami.

Jeśli miałbym w kilku słowach podsumować naszą wyprawę do Grodna to powiem....jeśli ktokolwiek to czyta...JEDŹCIE LUDZIE...ZOBACZCIE A MOŻE TEŻ ODKRYJECIE TE CUDOWNE MIEJSCE. WARTO BYŁO TRUDU :)

Mapa Puszcza Białowieska i okolice
Puszcza Białowieska i okolice - mapa turystyczna w aplikacji Traseo

Puszcza Białowska zajmuje obszar 150 000 ha po stronie polskiej i białoruskiej. Mapa Puszczy Białowieskiej pozwala na dokładne zapoznanie się ze specyfiką terenu, znajdującymi się na nim ścieżkami przyrodniczymi oraz najważniejszymi obiektami. Rok...

Mapa Suwalszczyzna
Suwalszczyzna - mapa turystyczna w aplikacji Traseo

Mapa Suwałk i okolic regionu obejmuje cały obszar Suwalszczyzny: od Olecka na zachodzie do granicy państwowej na wschodzie. Znajdziemy tu szlaki kajakowe, trasy piesze, rowerowe, zabytki i inne atrakcje oraz infrastrukturę turystyczną.

Mapa Warmia i Mazury – mapa atrakcji turystycznych
Warmia i Mazury – mapa atrakcji turystycznych - mapa turystyczna w aplikacji Traseo

Mapa samochodowo-krajoznawcza, przedstawia obszar województwa warmińsko-mazurskiego. Zasięg mapy wyznaczają: granica polsko-rosyjska na północy, Elbląg na zachodzie, Ostrołęka na południu i Grajewo na wschodzie. Warmia i Mazury to region o...