Browersowanie 22 września

Dodano 23 września 2015 przez plik GPX

• Suma podejść: 511 m
  • Data: 22 września 2015
Najlepszą pogodę do jazdy rowerowej w tym sezonie mamy już za sobą. Świadczyły o tym stroje przybyłych na zbiórkę Browersów. Długie spodenki i długie rękawy w bluzach i kurtki w torbach przy rowerach. Jesień …. Na starcie Leon, Andre, Bartek, Darek z Mikołajkiem, Alan z Agnieszką, Karol, Kazik, Krys i debiutujący w tym sezonie Przemek. Przemek zdecydował się przybyć skuszony trasą ustaloną na „Forum”. To chyba dobry pomysł ustalania trasy na forum. Ruszyliśmy więc do Kazimierza i dalej do Albrechtówki. Trasa: rondo, ul. Kopernika, Sosnowa, skręt w Ceglaną (nowym asfaltem), przez las częściowo niestety po piachu do Piasecznicy, dalej Włostowicką i zjazd do ścieżki rowerowej. Na ścieżce miłe spotkanie z Mordą, który trenuje sam, gdyż perypetie zdrowotne nie zawsze pozwalają mu jechać z nami. Przed Kazimierzem zwątpiliśmy czy nie jest za późno na jazdę na punk widokowy Albrechtówka. Jednak już w Kazimierzu pod sklepem, gdzie nabyliśmy napoje regeneracyjne zapadła decyzja „jedziemy”. Dojechaliśmy do promu i wspięliśmy się pod górę po płytach (prawdziwe wyzwanie dla wszystkich oprócz Przemka, który tam się trochę rozgrzał). Trudy wspinaczki zrekompensował nam wspaniały widok zachodzącego słońca na dprzełomem Wisły. Oczywiście sesja zdjęciowa z pięknym ujęciem panoramicznym. Powrót koło Zajazdu Piastowskiego cały czas z góry do Kazimierza i ścieżką rowerową do Puław. Jazda powrotna już po ciemku przy lampkach. Trasa ogółem 43 km. Regeneracja na zakończenie w Tawernie nad Wisłą.