Beskid Niski 2018 dzień 1.

Dodano 25 lutego 2018 przez plik GPX

Zejście do Ropek
Szałas w Ropkach
Dzień pierwszy : Krynica - Ropki

Pogoda dopisała zrobiła się piękna zima , po całej nocy dotarłem do Krynicy . Jeszcze małe zakupy i ruszam szlakiem czerwonym w kierunku Komańczy .
Początek przyjemny asfalt odśnieżony, spacer po uzdrowisku szybko się kończy, szlak schodzi z drogi i zaczyna piąć się pomalutku na Huzary. Podejście miejscami strome, ale dojść szybko wchodzimy na szczyt. Z którego schodzimy na łąki nad Mochniaczką , zejście strome a po wyjściu na otwartą przestrzeń szlak jest kompletnie zawiany i idzie się trudno. Na dole czeka nas pierwsza przeprawa przez rzekę która nie zamarzła mocno, na szczęście udaje się przejść bez kąpieli. Po wyjściu na drogę dostaliśmy jakieś zaćmy i zamiast pójść drogą to poszliśmy na wprost w pola. i łąki nad Mochniaczką jednak w końcu weszliśmy z powrotem na szlak czerwony. Pokonawszy kolejny grzbiecik schodzimy do Banicy i idziemy dalej do drogi na Izby gdzie znów mamy przeprawę. Po wyjściu na drogę mamy komfortową przechadzkę , praktycznie do Ropek idziemy leśną drogą która jest przejechana tylko na koniec mamy troszku zejścia i już jesteśmy w Ropkach gdzie przy drodze stoi rozpadający się szałas ale nocleg w nim był całkiem przyjemny.

Mapa Beskid Sądecki
Beskid Sądecki - mapa turystyczna w aplikacji Traseo

Mapa offline wydawnictwa Compass, którą można otworzyć na telefonie w naszej aplikacji Traseo, obejmuje cały obszar Beskidu Sądeckiego, od doliny Dunajca na zachodzie i północnym zachodzie, po Krynicę, Tylicz i Muszynkę na południowym wschodzie....

Mapa Wysowa-Zdrój i okolice
Wysowa-Zdrój i okolice - mapa turystyczna w aplikacji Traseo

Mapa przedstawia najbliższe okolice miejscowości Wysowa-Zdrój oraz plan centrum w skali 1:7'500. Wysowa-Zdrój to niewielka miejscowość uzdrowiskowa położona w południowo-wschodniej części województwa małopolskiego, w powiecie gorlickim, przy...

Mapa Beskid Niski
Beskid Niski - mapa turystyczna w aplikacji Traseo

Mapa Beskidu Niskiego wydawnictwa Compass to mapa offline na urządzenia mobilne w skali 1:50 000 prezentująca obszar Beskidu Niskiego. Zasięg mapy obejmuje tereny od Krynicy-Zdrój i Grybowa na zachodzie po Komańczę i Szczawne na wschodzie oraz...