„ODWIEDZINY U BOBRZEJ RODZINY”

Dodano 2 marca 2017 przez plik GPX

Trasa rowerowa Odwiedziny u Bobrzej rodziny 1
Trasa rowerowa Odwiedziny u Bobrzej rodziny 5
KuzniaWsiodełku.pl poleca:
Ruszamy z parkingu koło szkoły i kierujemy się w stronę lasu. Po lewej stronie mamy działki. Na końcu działek skręcamy w lewo i jedziemy cały czas prosto (zdjęcia 1, 2), po drodze oglądając piękno kuźniańskiego lasu. Dojeżdżamy do skrzyżowania, na którym jedziemy w lewo (zdjęcie 3). Jesteśmy na łące z paśnikiem (zdjęcie 4). Skręcamy w pierwszą w prawo i jedziemy przed siebie. Po chwili skręcamy w lewo. Drogę wyznacza nam czerwony szlak, który prowadzi nas aż do Leśniczówki Krasiejów. Tuż przed leśniczówką mijamy miejsce bytowania bobrów (zdjęcia 5, 6, 7). Teraz naszą drogę wyznacza droga RACZOKOWA. Po prawej mijamy ławeczkę (zdjęcie 8), a później po lewej i prawej ostoję zwierzyny (zdjęcie 9.) Lekkim łukiem w prawo docieramy do znaku "Punkt czerpania wody", tam z drugiej strony można zobaczyć ostoję zwierząt (zdjęcia 10, 11). Wracamy do skrzyżowania i wjeżdżamy na Górę Szlozberg (zdjęcia 12, 13). Na górze wybieramy drugą drogę z lewej i jedziemy w dół. Teraz tą drogą podążamy cały czas przed siebie: w dół, w górę, w dół i w górę, tak na przemian. Trasa ma dużo odnóg, którymi też na pewno gdzieś się wyjedzie. Jednak najlepiej jechać głównym szlakiem. Po drodze będziemy przejeżdżać prosto przez skrzyżowanie, na którym na środku stoi sporych rozmiarów pień (zdjęcie 14). Wjeżdżamy na ostatnią górkę. Trasa prowadzi lekko w dół. Na skrzyżowaniu (zdjęcie 15) skręcamy w prawo i jesteśmy już na drodze, którą jechaliśmy w przeciwnym kierunku.

Mapa Powiat raciborski
Powiat raciborski - mapa turystyczna w aplikacji Traseo

Mapa Raciborza i okolic obejmuje obszar, w skład którego wchodzą gminy: Racibórz, Kornowac, Nędza, Kuźnia Raciborska, Rudnik, Pietrowice Wielkie, Krzanowice, Krzyżanowice. Szczególnie atrakcyjne miejsca zaznaczono żółtą ramką. Podano aktualne...

Mapa Rybnik i okolice
Rybnik i okolice - mapa turystyczna w aplikacji Traseo

Mapa Rybnika i okolic obejmuje Żory, Jastrzębie-Zdrój, Rybnik i Wodzisław Śląski. Zaznaczono na niej informacje przydatne turyście, jak zabytki, noclegi, granice obszarów chronionych. W miejscowościach opisano nazwy głównych ulic. Podano aktualne...