ZJAZD.PL - TRASA PRZYGODA 1 - GUBAŁÓWKA BAZA - KOŚCIELISKO - ŚCIEŻKA POD REGLAMI - KRUPÓWKI 73 ZWROT

Dodano 9 czerwca 2018 przez plik GPX

• Lokalizacja: Zakopane-Gubałówka-Kościelisko
loggg23
Zjazd.pl Baza Gubałówka
Zjazd.pl - rowerami z Gubałówki na rowerach. Wypożyczalnia rowerów.
Skocznia Narciarska Wielka Krokiew
Najbardziej znanym obiektem sportowym w Zakopanem, a w związku z odbywających się na nim zawodów, również w Europie, jest skocznia narciarska Wielka Krokiew im. Stanisława Marusarza w Zakopanem. Trzykrotnie odbywały się na niej Mistrzostwa Świata FIS a od 1980 roku prawie co roku rozgrywane są zawody o Puchar Świata, od niedawna również zawody letniej Grand Prix.
720295
Górna stacja kolejki Butorowy Wierch
Na skrzyżowaniu prosto / on the crossroads straight ahead
Trzymaj się drogi głównej / stay on mainroad
Ignoruj szlak rowerowy, skręć w lewo na dół / ignore the sign for bicyclists, turn left, downhill
Kościół / church
Pensjonat Tatra House
Chałupa Sabały / Sabała's hut
Skręt w prawo / turn right
Na rondzie w lewo na dół / on the round turn left downhill
Skręt w lewo / turn left
Punkt zwrotu rowerów / return the bikes here
Zjazd.pl - rowerami z Gubałówki
Trasa Przygoda to średniej trudności wycieczka prowadząca drogami polnymi i asfaltowymi ze szczytu Gubałówki przez Kościelisko i Ścieżkę pod Reglami. Polecana w szczególności dla osób poszukujących połączenia wysiłku fizycznego z pięknem przyrody i atrakcjami typowo regionalnymi.

Szczegółowy opis trasy:.

Rozpoczyna się jazdą przez las i Butorów Wierch z zapierającą dech panoramą Tatr. Po przejeździe przez kolejny las zjeżdżamy w lewo (wbrew wytyczonej ścieżce rowerowej) w sam środek Kościeliska, gdzie mijamy drewniany kościół pw. Św. Kazimierza. Po dojechaniu w okolice apartamentowca Mocarni skręcamy w prawo na dół i skrótem przez Sywarne zjeżdżamy do Zakopanego. Tu w prawo do góry i wyjeżdżamy na ul. Kościeliską, następnie w lewo i po przejechaniu ok. 350 metrów skręcamy w ul. Krzeptówki. Tam możemy zwiedzić chatę Jozefa Krzeptowskiego „Sabały” – legendarnego tatrzańskiego zbójnika i gawędziarza.

Potem w prawo do góry, krótki podjazd i znajdujemy się mniej więcej w połowie Drogi pod Reglami. Wiedzie ona granicą Zakopanego i Tatrzańskiego Parku Narodowego. Do cywilizacji wracamy tuż obok Wielkiej Krokwi – obiektu znanego każdemu sympatykowi skoków narciarskich. Skręt w prawo do góry, na Rondzie Kuźnickim w lewo, następnie na skrzyżowaniu obok stacji Shell znów w lewo i ulicą Hr. Zamoyskiego dojeżdżamy do celu - placu zabaw Letnia Zabawa.

Mapa Podhale
Podhale - mapa turystyczna w aplikacji Traseo

Podhale to kraina bardzo atrakcyjna i szybko rozwijająca się dla turystyki. Mapa "Podhale" zawiera szlaki piesze, rowerowe i konne, informacje praktyczne znajdą tu także miłośnicy nart.

Mapa Zimą pod Tatrami
Zimą pod Tatrami - mapa turystyczna w aplikacji Traseo

Mapa Tatr polskich i słowackich wraz z kompleksową treścią dla uprawiających sporty zimowe. Naniesione są ośrodki narciarskie wraz z ich charakterystyką i z podziałem na rodzaj akceptowanych w nich biletów, trasy narciarskie skitourowe i biegowe,...

Mapa Bike Point Podhale
Bike Point Podhale - mapa turystyczna w aplikacji Traseo

Mapa prezentująca najciekawsze trasy rowerowe Podhala, sygnowana logiem wypożyczalni Bike Point . Znajdziesz tutaj dłuższe i krótsze trasy, dostosowane do kondycji - nawet dla wymagających rowerzystów znajdą się tu ciekawe wyzwania! Zapraszamy do...