Jesienna 20 km wycieczka z ULTRA WAY

• Data: 23 listopada 2019
  • Lokalizacja: Łężyce
Łężyce 23.1133
Jesienna Wycieczka Biegowa z ULTRA WAY w dniu 23.11.2019 roku to wydarzenie, na które zapraszamy miłośników biegów terenowych i Nordic Walking. 23 listopada spotykamy się w Łężycach w świetlicy wiejskiej na Al. Parku Krajobrazowego 22. Sympatycy Nordic Walking startują o 7:30, a biegacze o godzinie 8:00. Przygotowaliśmy dla Was dwie trasy. Dla początkujących i mniej zaawansowanych trasa 10 km. Wybiegamy ze świetlicy i kierujemy się w lewo w kierunku ul. Obwodowej. Tu prosimy o zachowanie najwyższej ostrożności w przekraczaniu tej ruchliwej drogi i kierujemy się prosto w kierunku lasu. Po przebiegnięciu kilkuset metrów skręcamy lekko w lewo i kierujemy się w kierunku Rumi. Trasa prowadzi w większości szerokimi drogami gruntowymi. Nie jest trudna technicznie, ani wymagająca pod względem przewyższenia. Po około 3 kilometrach trasa zaczyna opadać, a po 4 km dobiegamy do jednostki wojskowej i skręcamy w lewo w kierunku Szmelty i następnie ponownie w kierunku ruchliwej drogi asfaltowej, którą należy przekroczyć. Dalej czeka nas kilka nie za dużych wzniesień i na końcu ponownie dobiegamy do Łężyc. Druga trasa o długości 20 km zaczyna się dokładnie tak samo jak krótsza. Na 9 km odbijamy ostro w prawo i biegniemy w dół do czarnego szlaku, którego trzymamy się przez 2 kilometry. Biegniemy starym traktem kamiennym i po minięciu skrzyżowaniu z drogą asfaltową wbiegamy w lewo w ścieżkę wspinającą się na pobliskie wzniesienie. Teraz już trasa się wypłaszcza i nie czekają nas większe wzniesienia ani podbiegi. Dwa razy przecinamy czerwony szlak aby w końcu dobiec do wsi Łężyce i skończyć ponownie w świetlicy gminnej.

Mapa Kaszubskie Wybrzeże Bałtyku
Kaszubskie Wybrzeże Bałtyku - mapa turystyczna w aplikacji Traseo

Mapa turystyczna Kaszub obejmuje obszar od Łeby po Hel, zaznaczone tu zostały szlaki turystyczne, ścieżki dydaktyczne oraz lokalizacje atrakcji turystycznych, fortyfikacji nadmorskich i latarni morskich.

Mapa Trójmiejski Park Krajobrazowy
Trójmiejski Park Krajobrazowy - mapa turystyczna w aplikacji Traseo

Mapa Trójmiasta obejmuje swoim zasięgiem obszar Trójmiejskiego Parku Krajobrazowego od Wejherowa przez Redę, Rumię, Gdynię, Sopot aż do Gdańska. Na mapie ujęto wszystkie informacje przydatne turyście. Podano aktualne przebiegi szlaków pieszych,...

Mapa Kaszuby Środkowe
Kaszuby Środkowe - mapa turystyczna w aplikacji Traseo

Mapa Kaszub obejmuje obszar Pojezierza Kaszubskiego wraz z Kaszubskim, Wdzydzkim i fragmentem Trójmiejskiego Parku Krajobrazowego oraz część Borów Tucholskich. Zasięg mapy wyznaczają: Bieszkowice na północy, Zblewo na południu, Dziemiany na...

Szukasz noclegu w okolicy?