Jack Wolfskin #podzielsięszlakiem - Kraków trasa łatwa

• Data: 14 kwietnia 2022
  • Lokalizacja: Kraków
Bulwar Wołyński
Wilku, Wilczyco łatwą trasę rozpoczynamy na bulwarze Wołyńskim. Dalej kierujesz się wałami nad Wisła w kierunku mostu zwierzynieckiego- tam przejeżdżasz pod mostem i jedziesz cały czas prosto ścieżką rowerową
Kolna- tor kajakowy
Dojeżdżamy do toru kajakowego na Kolnej. Tam znajdujemy znak małopolskiej drogi świetego Jakuba- jest on zaraz przy torze kajakowym. Zbieramy siły na podjazd na most- ten żółty, który jest przed Tobą. Potem zjeżdżamy na dół i na końcu drogi skręcamy w prawo.
Dalej jedziemy ścieżką rowerową
Zjazd na most zwierzyniecki
Jadąc ścieżka rowerowa wzdłuż ulicy Mirowskiej docieramy to pomarańczowego znaku Most Zwierzyniecki- tam skręcamy i jedziemy znowu wałami. Na końcu tego etapu po prawej stronie miniecie wypożyczalnie kajaków- jedziecie kawałek prosto i skręcacie w prawo przy przejściu dla pieszych. Scieżką rowerowa wjeżdżacie na most zwierzyniecki.
Most Zwierzyniecki- Smok Wawelski
Jak już jesteście na moście zwierzynieckim to jedziecie ciągle prosto. Mijacie charakterystyczny bank okrąglak na Kapelance. Dalej kierujemy się ścieżką rowerowa na most grunwaldzki. Z mostu zjeżdżamy w odwiedziny do krakowskiego smoka i zbijamy piąteczkę za przejechanie całej trasy.
Ten krakowski szlak poprowadzi nas przez jedną z najbardziej popularnych tras rowerowych w Krakowie. Bulwarami wiślanymi dotrzemy do Kolnej, gdzie możemy poleżeć na trawie, a przy odrobinie szczęścia zobaczymy trenujących kajakarzy górskich. Z oddali zobaczymy Klasztor Ojców Kamedułów na Bielanach. Na końcu spotkamy smoka, który przywita nas zionąc ogniem. W godzinach popołudniowych możemy zobaczyć zachód słońca nad Wisłą, który zdecydowanie polecamy.
-----------------------------------------
Trasa brała udział w akcji Jack Wolfskin #podzielsięszlakiem w 2022 roku, użytkownicy Traseo mogli przejechać wyznaczoną trasę i odebrać nagrodę. Akcja zakończona, zapraszamy w przyszłości!