Drużyna, Borkowice, Będlewo, Łódź, WPN, Mosina

Tu zaczyna się ostry zjazd szosą z Pożegowa do Mosiny
2012-07-21 10.59.41
Głaz narzutowy
Z Iłówca wyruszamy ścieżką rowerową aż do wjazdu na szosę w Pecnie. Po 1km wjeżdżamy na leśną ścieżkę do Nowinek. Tu już chodnikiem do przejazdu kolejowego w Drużynie, gdzie skręcamy na Borkowice i mało uczęszczaną drogę. Po Borkowicach skręcamy na Bolesławiec, gdzie asfalt zamienia się w szuter a ruch bliski jest zeru. Za Boleslawcem na rozdrożu skręcamy w prawo i mijamy mostek na Kanale Mosińskim, za którym przy krzyżu skręcamy w lewo. Prosto drogą przez las jedziemy dobre pare km i wyjeżdżamy na asfaltową drogę nr.5 w Srocku Małym. Teraz w prawo i po chwili jeszcze raz na Będlewo. Tu przed pałacem w lewo i pomiędzy polami i drzewami jabłoni dojeżdżamy do Łodzi. Przecinamy drogę Mosina-Stęszew i z górki mijamy po lewej j.Witobelskie i po prawej j.Dymaczewskie. Jeszcze trochę i jesteśmy w WPN gdzie na pierwszym skrzyżowaniu skręcamy w prawo. Droga wolno pnie się w górę aż do mosińskiego Pożegowa. Wjeżdżamy na asfalt i ostro w dół do Mosiny (60km/h). Teraz w lewo do ronda, tu w prawo i po minięciu kanału w prawo na światłach. Teraz Leszczyńską już do samej Drużyny i przejazdu kolejowego.Dalej droga do Iłówca jest już znana :)