Brenna - dolina Hołcyny - pod prąd i z biegiem ;) - niedokończona

• Lokalizacja: Polska, śląskie, Brenna
zapora na potoku Hołcyna
przystań
Akurat szalała tam koparka więc chyba porządkowano albo powiększano zbiornik
potok Hołcyna
niezidentyfikowany dopływ
20120421225
cały czas prowadzi nas asfaltowa ścieżka
wodospad
ten sam wodospad z dołu
potok Hołcyna
ostatni śnieg ;)
do wynajęcia
potok Hołcyna - w dole
składowisko
w promieniach zachodzącego słońca ;)
chata Grabowa
Kozia Zagroda
Na zakończenie polecam z czystym sumieniem :) Wszystko było dobre, a to się rzadko zdarza ;)
Sobota, trafiliśmy do Brennej, było już dosyć późno pogoda taka sobie ale nie było tak źle żeby nie wybrać się na rozpoznanie ;) i tak sprawdzając co jest za kolejnym zakrętem ruszyliśmy w górę pod prąd potoku Hołcyna. Od szlabanu, kawałek za zaporą nie spotkaliśmy już żywej duszy. Ostatnie zdjęcie zrobiliśmy w promieniach zachodzącego słońca i ruszyliśmy w dół.
Zasadniczy błąd po naszej stronie to brak papierowej mapy :/ co prawda mieliśmy wujka googla ale ... mapa skończyła się tam gdzie jeszcze był zasięg*) ;)
Suma summarum już na dole okazało się, że niewinny z pozoru spacerek doprowadził nas prawie do źródeł potoku Hołcyna, prawie do szczytu Grabowej i prawie do schroniska ;)
Ale prawie robi różnicę - przeprowadziliśmy rozpoznanie, wrócimy i dokończymy. Jeśli ktoś będzie w okolicy przed nami - polecam :)

*) post factum - na szczyt Grabowej prowadzi Szlak spacerowy doliną Hołcyny Brenna Centrum - Grabowa - Brenna Leśnica oznaczony na szlaku i nazwany z podanymi czasami przejścia ale ... informacje są na Grabowej i w Brennej Leśnicy. Niestety od strony centrum szlak nie jest opisany. Schronisko Chata Grabowa zamknięte na głucho, pomimo tego na szlakach ciągle są tabliczki zachęcające do cyt. "pysznego jadła, piwa z beczki i gorącej kąpieli" w schronisku :/ A ponieważ dokończyliśmy - wkrótce relacja :)
Wasza ocena: 4.7 (3 głosy)