A2 - alternatywna trasa z Czerwieńska do mostu kolejowy nad Odrą

Dodano 4 czerwca 2015 przez rysowanie

• Data: 16 lipca 2015
Zejście z mostu w prawo wąską ścieżką
Ostrożnie na moście
Zmiana strony
Żeby przejechać przez tory trzeba sobie samemu podnieść szlabany, bo te, zdaje się, są cały czas opuszczone.
Początek drogi wyłożonej płytami
Skręcamy w lewo objeżdżając kościół
Skręcamyw prawo w kierunku Brodów
Za torami w lewo na drogę asfaltową (ul. Boczna)
Przecianmy drogę asfaltową i jedziemy dalej drogą leśną
Z Czerwieńska kierujemy się drog 280 w kierunku Odry (Brody). Przejeżdżamy w Czerwieńsku przez oba przejazdy kolejowe. Zaraz za drugim przejazdem w lewo prowadzi drogą asfaltowa (ul. Boczna) w którą skręcamy. Jedziemy nią praktycznie do końca dojeżdżając do miejsca przejazdu przez tory na drugą stronę (miejsce to oznaczyłem waypointem na mapce). Po drodze skonczy się asfaltowa droga i wjedziemy na drogę z płyt (również zaznaczone na mpace). Przy przejeździe UWAGA na pociągi! Szlabany najprawdopodobniej są cały czas opuszczone (a bynajmniej nie zdarzyło mi się jeszcze żeby były otwarte) więc trzeba sobie pomóc w przeprawie ;) Dalej jedziemy krótkim odcinkie po drugiej stronie wzdłuż torów aż do mostu kolejowego. Można przejść po nim zarówno po lewej jak i prawej stronie. Za mostem wąską początkowo wąską ścieżką dojdziemy do drogi z płyt a później trzeba wypatrzeć drogi polnej która biegnie niedaleko Odry a następnie wzdłuż rzeczki Ołobok. Dojedziemy nią do drogi asfaltowej nr 278. Od mostu w dalszą drogę możemy też alternatywnie pojechać według trasy oznaczonej na mapce A1.