Wysoki Kościół - Machnice - Będkowo - Węgrzynów - Piotrkowiczki - Wysoki Kościół

Dodano 13 sierpnia 2014 przez plik GPX

Sklep spożywczy
Park w Wysokim Kościele
Stacja benzynowa
Malownicza trasa na niedzielne popołudnie. Chwilami dość trudna. Pomiędzy Węgrzynowem a Piotrkowiczkami można poruszać się tylko pieszo.

Wyruszamy z Wysokiego Kościoła na północ. Gdy dojdziemy do asfaltowej drogi w Machnicach skręcamy w prawo. Idąc drogą mijamy sklep (po prawej) i pałac (po lewej). Za ogrodzeniem pałacu znajduje się budynek wielorodzinny i po lewej za żywopłotem - staw. Za stawem skręcamy w lewo i najpierw kostką a następnie drogą gruntową pomiędzy polami dochodzimy do lasu. W lesie wybieramy drugą ścieżkę w lewo i podążamy nią cały czas prosto aż do znajdującego się na końcu tej ścieżki strumyka. Idziemy w prawo do Będkowa. W Będkowie w lewo drogą gminną aż dojdziemy do krajowej piątki. Przechodzimy na drugą stronę drogi krajowej i na wysokości stacji skręcamy w lewo o po chwili w drogę gruntową prowadzącą w prawo. Cdn
Trasę poleca
Wysoki Kościół - Stowarzyszenie Rozwoju i Promocji Wsi

Mapa Województwo Dolnośląskie - mapa atrakcji turystycznych
Województwo Dolnośląskie - mapa atrakcji turystycznych - mapa turystyczna w aplikacji Traseo

Wybrać około 100 atrakcji z tego regionu to niezwykle trudne zadanie. Miejsc szczególnych, wartych odwiedzenia jest tutaj znacznie więcej. Subiektywnego wyboru dokonał – opierając się na doświadczeniu jako pilota wycieczek, przewodnika...

Mapa Dolina Baryczy
Dolina Baryczy - mapa turystyczna w aplikacji Traseo

Mapa obejmuje cały obszar Parku Krajobrazowego Doliny Baryczy oraz tereny przyległe. Zasięg mapy wyznaczają: Ostrów Wielkopolski na północy, Twardogóra na południu, Rawicz na zachodzie i Mikstat na wschodzie. Jest to obszar wyjątkowo atrakcyjny...

Mapa Dolnośląska Kraina Rowerowa
Dolnośląska Kraina Rowerowa - mapa turystyczna w aplikacji Traseo

Mapa obejmuje obszar Dolnośląskiej Krainy Rowerowej, czyli obszar pow. górowskiego, pow. trzebnickiego, pow. milickiego oraz gmin: Wołów, Twardogóra i Dobroszyce. Zaznaczono tu wszystkie szlaki piesze, rowerowe, konne i kajakowe oraz ścieżki...