Sierpniowa wycieczka na Kasprowy

• Przewyższenie: 1 100,23 m
  • Data: 31 sierpnia 2013
  • Lokalizacja: Polska, małopolskie, Zakopane
Sierpniowa wycieczka na Kasprowy.
W ostani dzień wakacji postanowiliśmy wybrać sie w góry, z parkingu w Zakopanem wyruszyliśmy około 6 (godzina postuju 1 poźniej po 2 zł). Z Kuźnic niebieskim szklakiem poszliśmy do Murowańca. Tak jak przypuszczaliśmy ruch na szlakubył dość spory :). W Schronisku kawka i żółtym szlakiem na Kasprowy Wierch. Na górze tłok jeszcze większy, prawie wszytscy z smartami robią sobie focie, na ich stopach królują "lakierki".
Po krótkiej przerwie ruszamy dalej, czerwonym szlakiem w kierunku Kondrackiej Kopy, tu też bardzo dużo ludzi. Podziwiamy widkoczki i docierami do Przełęczy pod Kondracką..... tam skręcamy " w dół" szlakiem zielonym, tu docira do nas mrożąca wiadomość przekazana przez kogoś idącego od Hali Kondratowej :" na szklaku grasuje niedzźwiedź", faktycznie w dole widać zbiegowsko gapiów. Docieramy tam, w odległości 150m od szlaku Niedżwiedzica z dwoma małymi objada się jagodami, kilka fot i ruszamy dalej ... do Zakopanego.
Pogoda dopisała, choć na Kasprowym był mocny i zimny wiatr.
Całość ok. 22km zajęło nam 7,5 godz.

Mapa Podhale
Podhale - mapa turystyczna w aplikacji Traseo

Podhale to kraina bardzo atrakcyjna i szybko rozwijająca się dla turystyki. Mapa "Podhale" zawiera szlaki piesze, rowerowe i konne, informacje praktyczne znajdą tu także miłośnicy nart. Rok wydania 2022

Mapa Bukowina Tatrzańska, Białka Tatrzańska
Bukowina Tatrzańska, Białka Tatrzańska - mapa turystyczna w aplikacji Traseo

Obszar mapy obejmuje ziemie leżące na styku dwóch krain oddzielonych rzeką Białką, wypływającą z samego serca Tatr. Na jej lewym brzegu znajduje się Podhale, na prawym – Spisz. Granicę mapy wyznaczają: Szaflary na północy, Biały Dunajec na...

a7wa
26 stycznia 2014 a7wa napisał:
Super zdjęcia i ciekawa trasa. W tym roku planuję po raz pierwszy wejść na Kasprowy Wierch i podejrzewam, że ta trasa posłuży mi jako inspiracja.
andrzej.aa
13 października 2013 andrzej.aa napisał:
I znów te niesamowite zdjęcia :D PS Te lakierki chyba tylko na damskich stopach królowały ;)
fotorobart
2 września 2013 fotorobart napisał:
193,3 km w trzy miesiące :)