Rudawiec

Koniec szlaku
Start
Koniec
Ostatni szczyt, podczas naszego urlopu w Kotlinie Kłodzkiej, z grupy KGP. Rudawiec, szczyt z którego za wiele nie zobaczymy, ale jesli zboczymy ze szlaku i przejdziemy 50m na północ od szczytu, wtedy wyjdziemy na piękne pole widokowe. Zaywazyliśmy je w drodze powrotnej od strony Nowej Morawy.
Po zaliczeniu Kowadła, od razu ruszyliśmy na Rudawiec, ale już w okrojonym składzie. Najmłodszy członek naszej wyprawy, pojechał wypocząć wygodnie w łóżeczku. Wyszliśmu z Bielic, temppo było szybkie, i już po półtorej godzinie byliśmy na szczycie(1 godzina przed czasem). Szliśmy szlakiem zielonym, a od szczytu czerwonym. Za Rudawcem na przełęczy, skrócilśmy sobie drogę, aby dotzreć do tasy rowerowe. Na mapie nie ma oznaczonej tej drogi, nawet jak dukt leśmy, ale na szlakach narciarskich była. Z resztą nawet jakby trzeba było sie przybijać na przełaj przez, las to też byśmy się na to zdecydowali.
Po dotarciu do szlaku rowerowe, piękna już nie ścieżka, ale droga rowerowa, szło się bardzo przyjemnie. Obliczyliśmy że nasza średnia zejśćia była w granicach 6km/h.
Trasa ładnie oznakowana, bez problemu dotarliśmy do Nowej Morawy, skąd już mieliśmy transport samochodowy do domu.
POlecam trasę, przyjemna i mało zaludniona. na szlaku spotkaliśmy może 4 osoby.

Mapa Czarna Góra
Czarna Góra - mapa turystyczna w aplikacji Traseo

Mapa Czarnej Góry i okolic. Zakres mapy ograniczony jest miejscowościami: Stronie Śląskie, Bystrzyca Kłodzka, Międzylesie i Stare Miasto w Czechach. Znajduje się tu popularny ośrodek narciarski. Na mapie zaznaczono szlaki piesze i rowerowe (z...

Mapa Mapa tras rowerowych - Singletrack Glacensis
Mapa tras rowerowych - Singletrack Glacensis - mapa turystyczna w aplikacji Traseo

Mapa przedstawia obszar Ziemi Kłodzkiej z naniesionymi pętlami Singletrack'ów. Rowerowe trasy zostały wytyczone przy współpracy ze Stowarzyszeniem Gmin Ziemi Kłodzkiej. Na mapie oznaczono przebieg pętli wraz z ich infrastrukturą (stacje naprawcze,...

JJ_Active
23 sierpnia 2015 JJ_Active napisał:
lukas
2 października 2014 lukas napisał:
ładne trasy nie ma co, góry to fajna sprawa, ostatnio sam tego zaczerpnąłem, ale bardzo mało wejście z Złotych Hor na Kopę Biskupią...:)