Do Czółowa i powrót

KWK Staszic
Stawy Hubertus
Rozlewisko
Po większych deszczach może być problem z przejechaniem.
Z racji zamieszkania zaczynamy trasę od Wawelu. Przejeżdżamy przez osiedle i jedziemy wzdłuż Czarnej Przemszy.Przejeżdżamy przez most i kierujemy się w stronę stawów, a stamtąd wzdłuż torów kolejowych dojedziemy do Selgrosa. Poruszamy się ścieżką rowerową aż do ulicy Transportowej i skręcamy na szutrową drogę.

Trzymając się żółtego szlaku dotrzemy na Dolinę Trzech Stawów. Wjeżdżamy na czarny szlak, który zaprowadzi nas przez Muchowiec i skrajem Ochojca.Długa prosta przez las (uwaga na przejazdy przez jezdnię) zakończy się rozwidleniem na którym skręcamy w prawo. Dojedziemy do Koloni Boera a stamtąd znów do lasu aż do Zaopusta.

Teraz trzymając się czerwonego szlaku dojedziemy lasami do Czułowa skąd będziemy wracać częściowo wzdłuż trasy Bielskiej.Dojedziemy do przejścia dla pieszych, który przejeżdżamy do Siągarni i znowu w las :-) Jedziemy aż do momentu spotkania niebieskiego i czerwonego szlaku skręcającego w lewo. Dojedziemy do Giszowca skąd kierujemy się na Bolinę. Na Bolinie
jedziemy niebieskim szlakiem. Dojedziemy do Selgrosa, którego już raz mijaliśmy.Będziemy wracać częściowo drogą, którą już przebyliśmy. Mijamy Szopienice i wracamy wzdłuż stawów do Sosnowca.

WYSOKOŚĆ - DANE Z MAPY :
Dystans zjazdów 16.74 km

Mapa Rowerowy Szlak Orlich Gniazd
Rowerowy Szlak Orlich Gniazd - mapa turystyczna w aplikacji Traseo

Szlak Orlich Gniazd to „rowerowy klasyk”. Jest jednym z najbardziej rozpoznawalnych szlaków rowerowych w kraju, cieszącym się ugruntowaną renomą i dużą popularnością zarówno wśród rowerzystów o sportowym zacięciu, jak i miłośników turystyki...

Mapa Jura Krakowsko-Częstochowska
Jura Krakowsko-Częstochowska - mapa turystyczna w aplikacji Traseo

Jura Krakowsko-Częstochowska to wyjątkowy i niepowtarzalny region w naszym kraju. Może poszczycić się ogromną liczbą różnorodnych skał i ostańców, oplecionych siecią dróg wspinaczkowych. Jej podziemny świat tworzą tysiące jaskiń oraz grot....